Mitä saisi olla? – palautteet palveluiden perustana –STKS Asiakaspalvelutyöryhmä -seminaari

27.10.2017 ,Tieteiden talo, sali 505 (Kirkkokatu 6, Helsinki)

Suositun työryhmän aiheena tänä syksynä on, kuinka asiakkaan ääni saadaan paremmin kuuluviin ja kuinka voimme tehokkaasti hyödyntää saamamme palautteen? Seminaarissa esitellään konkreettisia keinoja asiakaskäyttäytymisen ymmärtämiseen sekä käyttäjätiedon käsittelyyn. 

LM Tietopalvelut on edustettuna seminaarissa niin järjestäjän ominaisuudessa, kuin puheevuoronkin osalta, tulkaa siis kuulemaan Tuomaksen terveiset avoimen tiedon saralta.

PÄIVÄN OHJELMA

9.30–10.00 Ilmoittautuminen ja aamukahvi

10.00–10.15 Työryhmän esittäytyminen ja tervetulosanat

10.15–10.50 Maija Saraste (Oulun kaupunginkirjasto) - Asiakaspalvelun kehittäminen palautteen avulla

10.50–11.25 Petri Mertanen (Annalect) - Googlen ilmaisten analytiikkatyökalujen hyödyntäminen (aikuisten oikeasti)

11.25–11.35 Tuomas Gustavsson (LM Tietopalvelut) – Knowledge Unlatched – Avoin tieto globaaliksi

11.35–12.35 LOUNAS

12.35–13.10 Päivi Ylitalo-Kallio (Metropolia) - AMK-kirjastojen käyttäjäkysely Metropoliassa

13.10–13.45 Nina Kivinen (Jyväskylän yliopisto)

13.45–13:55 Mikromark - TBA

13.55–14.30 KAHVI/TEE

14.30–15.05 Ilmari Jauhiainen (Turun yliopisto) - LibQUAL

15.05 – 15.40 James Edwards (EduServ) OpenAthens

15.40 – Päivän päätös 

Ilmoittaudu mukaan: https://www.eventbrite.co.uk/e/mita-saisi-olla-palautteet-palveluiden-perustana-seminaari-tickets-36887776332